Raymond Sprężyna do tłoczników

Rysunek techniczny - Raymond Sprężyna do tłoczników

Zamówienie od poniedziałku do czwartku przed 15:30 i w piątek przed 14:45 sprawia, że wysyłamy je tego samego dnia z oczekiwaną dostawą w ciągu 2–4 dni. Dotyczy to wszystkich dostępnych w magazynie sprężyn skręcanych

Rabaty ilościowe i ceny można zobaczyć klikając koszyk obok wybranego produktu.

Użyj poniższych suwaków, aby szybko i łatwo poruszać się po naszym różnorodnym asortymencie sprężyn matrycowych Raymond.

Co to jest sprężyna matrycowa Raymond?
 

Sprężyny matrycowe działają jak zwykłe sprężyny dociskowe. Im bardziej jest ona ściśnięta, tym więcej energii uwalnia. Sprężyna matrycowa jest wytwarzana z prostokątnego drutu sprężynowego, który zapewnia większą siłę niż zwykły okrągły drut sprężynowy.

Dzięki prostokątnemu kształtowi i unikatowej powłoce drutu, sprężyny Raymond są w stanie poradzić sobie z dużymi obciążeniami. Sprężyny matrycowe serii Raymond wykonane są z bardzo wytrzymałego stopu chromowo-wanadowego zgodnie z normą DIN-17225 (SAE 6150). Drut jest następnie kulkowany i poddawany obróbce cieplnej w celu zwiększenia wytrzymałości na rozciąganie i trwałości.

Charakterystyczna dla sprężyn matrycowych jest duża siła nacisku i krótki skok sprężyny. Praktycznie każdy rozmiar sprężyny matrycowej jest podzielony na 4 kategorie kolorystyczne, które są oparte na sile i skoku sprężyny matrycowej. Zobacz grupy kolorystyczne pod tabelą.

Należy zwrócić uwagę, że kod kolorystyczny nie jest taki sam dla sprężyn Raymond i ISO.

Kupuj wg
Opcje zakupów
Dh - Otwór min. (mm)
Dd - Trzpien maks. (mm)
L0 - Długość w stanie swobodnym (mm)
R - Stała sprężyny (N/mm)
S1 - Skok F1 (mm)
L1 - Dlugosc przy F1 (mm)
F1 - Sila w N przy S1 (N)
Sn - Maksymalny skok (mm)
Ln - Maks. długość pod obciążeniem (mm)
Fn - Maksymalne obciążenie przy Ln (N)
B – szerokość gwintu (mm)
H – wysokość gwintu (mm)
Kolor

Produkty 1-10 z 374

na stronę
Ustaw kierunek malejący
Wyświetl ceny - Dodaj do koszyka Dh
Otwór min. (mm)
Dd
Trzpien maks. (mm)
L0
Długość w stanie swobodnym (mm)
R
Stała sprężyny (N/mm)
S1
Skok F1 (mm)
L1
Dlugosc przy F1 (mm)
F1
Sila w N przy S1 (N)
Sn
Maksymalny skok (mm)
Ln
Maks. długość pod obciążeniem (mm)
Fn
Maksymalne obciążenie przy Ln (N)
Numer katalogowy Zapasy Rysunek techniczny Czytaj więcej 3D CAD
9.53 4.75 25.40 10.50 6.35 19.05 67.00 11.94 13.46 125.00 ST50300 ST50300
9.53 4.75 25.40 15.80 5.08 20.32 80.00 8.89 16.51 140.00 ST50310 ST50310
9.53 4.75 25.40 19.30 3.81 21.59 74.00 6.86 18.54 132.00 ST50320 ST50320
9.53 4.75 25.40 38.50 3.81 21.59 147.00 5.84 19.56 225.00 ST50330 ST50330
9.53 4.75 31.75 9.50 7.94 23.81 75.00 14.92 16.83 142.00 ST50340 ST50340
9.53 4.75 31.75 12.80 6.35 25.40 81.00 11.11 20.64 142.00 ST50350 ST50350
9.53 4.75 31.75 17.20 4.76 26.99 82.00 8.57 23.18 147.00 ST50360 ST50360
9.53 4.75 31.75 25.60 4.76 26.99 122.00 7.30 24.45 187.00 ST50370 ST50370
9.53 4.75 38.10 7.00 9.53 28.58 67.00 17.91 20.19 125.00 ST50380 ST50380
9.53 4.75 38.10 11.70 7.62 30.48 89.00 13.34 24.76 156.00 ST50390 ST50390

Produkty 1-10 z 374

na stronę
Ustaw kierunek malejący
Materiał

Stal krzemowo-chromowa SAE-AISI 9254 (G92540) Drut jest przeciągany bardzo dokładnie, poddawany obróbce cieplnej i kulkowany.

Temperatura pracy pomiędzy -200ºC a +200ºC.

Sprężyny matrycowe Raymond wykonane są z bardzo wytrzymałego stopu chromowo-wanadowego zgodnie z normą DIN-17225 (SAE 6150).

Sprężyny te nie są wykonane ze stali nierdzewnej.

Tolerancje

Dla sprężyn matrycowych Raymond nie ma żadnych tolerancji. Muszą one tylko mieścić się w minimalnych wymiarach otworu (Dh) i maksymalnych wymiarach wałka (Dd).

Karta katalogowa i CAD 3D

Jeśli chcesz otrzymać kartę katalogową PDF lub rysunek CAD 3D sprężyny w formacie .step, .iges lub .sat, możesz je pobrać za darmo klikając symbol CAD 3D obok numeru pozycji w tabeli.

System oznaczeń kolorami

Oznaczanie kolorami sprężyn jest wykonywane poprzez nakładanie lakieru proszkowego bez specjalnej ochrony antykorozyjnej.

Niebieski
Minimalne obciążenie - najdłuższy skok
Czerwony
Średnie obciążenie - średni skok
Brazu
Wysokie obciążenie - krótki skok
Zielony
Szczególnie wysokie obciążenie - najkrótszy skok
Kierunek nawijania

Na ogół tak jest. Na siłę i zastosowanie nie ma wpływu kierunek wiatru.

Standardowe sprężyny matrycowe nie są definiowane z konkretnym kierunkiem wiatru. W zależności od produkcji, sprężyny mogą być prawoskrętne lub lewoskrętne.

Żywotność sprężyn

Żywotność sprężyny jest zazwyczaj bardzo trudna do określenia. W grę wchodzi duża ilość parametrów, dlatego też niemożliwe jest określenie żywotności. Do parametrów mających istotny wpływ na żywotność należą: Montaż, sposób montażu, liczba ruchów, wibracje, wstrząsy, skręcanie, długość skoku, skoki nieosiowe, temperatura, zużycie względem innych powierzchni, środowisko użytkowania, ewentualne środki czyszczące, uderzenia boczne itp.

Nie należy przekraczać maksymalnej siły (Fn) i/lub maksymalnego skoku (Sn), ponieważ znacznie skraca to żywotność. Aby uniknąć niekontrolowanych naprężeń dynamicznych, sprężyny matrycowe powinny mieć zawsze określone naprężenie początkowe.

Najdłuższą żywotność uzyskuje się przy obciążeniu i skoku wynoszącym max. 25% długości swobodnej (L0).

Informacje różne

W przypadku montażu lub wymiany sprężyn w samochodach lub innych zastosowaniach na nasze sprężyny, firma Sodemann Industrifjedre A/S nie ponosi odpowiedzialności za jakiekolwiek różnice w działaniu lub uszkodzenia.

Dotyczy to również klientów, którzy odwiedzają firmę Sodemann Industrifjedre A/S w celu uzyskania pomocy i/lub wskazówek.

Nie ma możliwości wykonania sprężyn matrycowych na zamówienie.

Niezgodność przeglądarki Internet Explorer

Ta witryna niestety nie działa dobrze w przeglądarce Internet Explorer. Zalecamy korzystanie z jednej z następujących bezpłatnych przeglądarek:

Copyright © 2020 Sodemann Industrifjedre A/S. All rights reserved.